Donatie: Wat zijn de mensen dankbaar! ❤️

30 juni 2019 - Miagao, Filipijnen

Hallo allemaal,

Met onze doneeractie hebben wij in totaal €1930,- opgehaald!
Dit geld hebben we besteed aan drie instellingen onder andere het Health Center, het Guimbal Hostpital en Help The Filipino Children Foundation. Hier hebben wij de afgelopen 10 weken stage mogen lopen en gekeken wat zij het hardste nodig hadden.
Vandaag mochten wij de spullen doneren!

Wat hebben we met het geld gedaan?

Health center:
- gordijnen (privacy voor de patiënt)
- dekens
- logboeken
- rubbersheets
- elektrische bloeddruk meters (voor volwassen & kinderen)
- temperatuurmeters

- kochers
- kussens
- incisie messen
- en overige operatiematerialen
- steriele bakken (voor het operatiemateriaal)
- schoenenrek

Help the Filipino children foundation:
Voor de foundation gaan we een vloer aanleggen, zodat de kinderen hier veilig lessen kunnen volgen en kunnen spelen.

Als donateurs krijgen wij een plekje op de muur waar een tekening met onze namen geschilderd worden!

Wij zijn erg dankbaar voor alle donaties, zodat wij deze spullen vandaag konden overhandigen aan de instellingen! Zij waren erg dankbaar voor alle hulp! 👩🏼‍⚕️❤️

C2421A89-B447-48B3-B260-A576883BB2D682D9324B-6644-4D07-B777-E9CF7A8CE1D38056582B-3D8E-459E-8A53-6E23CEEC1342CD2A4FF2-D140-4134-A7C3-B2618CAA9CE1

Childward

We zijn naar de childward geweest, om alle kindjes daar te vermaken. We hadden handschoenen opgeblazen tot ballonnen en we hadden daar poppetjes op getekend. Het was zo mooi om te zien hoe blij de kinderen waren. Ik had van een vriendin allemaal babymutsjes gekregen om daar aan de baby’s te geven. We zijn toe naar de nicu-afdeling geweest en hebben daar alle mutsjes aan de baby’s gegeven. De moeders waren erg dankbaar voor de mutsje!!

024F250C-3AB1-4E9A-99F8-9B21508D9ED27014A405-FB96-4E97-8D47-3E50A196347D

Nogmaals wil ik jullie allemaal bedanken voor het doneren. De mensen hier zijn zo dankbaar voor de spullen die zij gekregen hebben.